H
Hayata devam

01.03.2013

9/10

Evet 3. kitabın hayal kırıklığı ve sinirinden sonra Cliff ve Amanda'nın hikayesini okumak iyi geldi :) Bu sefer konu ve karakterlerin işlenişi daha vurucuydu... Amanda'nın çocukluğunda yaşadıkları yoksunlukları,kayıpları içimi sızlattı :/ Cliff'in yaklaşımları,mücadelesi takdir edilesiydi ;) Bir kaç yerde ''haykırdı'' kelimesini okuyunca -3. kitabın travmasıyla - irkilmedim değil ama neyseki yerinde ve ölçülüydü ;)

Baskı: Aşka Yelken Açanlar (Warenne Dynasty, #7)