
Neyse Ki Çocuk Yaptım
vefa enver
D
Dilara Korkmaz
04.02.2014
10/10
Keşke bitmeseydi dediğim bir seriydi. Ahu, Aslı, Sibel ve Nazlı'yı çok özleyeceğim. Vefa Enver keşke seriye devam etseydi. Ama her güzelin de bir sonu vardır :/
Baskı: Neyse Ki Çocuk Yaptım