D
Dilara Korkmaz

04.02.2014

10/10

Keşke bitmeseydi dediğim bir seriydi. Ahu, Aslı, Sibel ve Nazlı'yı çok özleyeceğim. Vefa Enver keşke seriye devam etseydi. Ama her güzelin de bir sonu vardır :/

Baskı: Neyse Ki Çocuk Yaptım