J
Joseph

02.02.2014

8/10

Başlarda biraz sıkılmış olsam da, kitap ilerledikçe hoşuma gitmeye başladı. Simon beyin, tatlı(!) tavırlarının bunda büyük bir etkisi oldu tabii. ^^ Hemen olmasa da, bir boşlukta ikinci kitabı okumayı düşünüyorum. Ayrıca yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Kalemini sevdim... Çeviri de güzeldi. Çerezlik bir şeyler arıyorsanız, okumanızı tavsiye ederim.

Baskı: Bazıları Ateşli Sever (Kincaid Hihgland #1)