B
Berre

30.06.2011

8/10

Oldukça güzel olan çizimleriyle beni çok eğlendiren bir çizgi-roman oldu bu. Korku bilmeyen Normanlar sizi korkutmaya yetebilir. Şunu da eklemem gerek ki Asteriks'in her macerası birbirinden neşeli ve ilgi çekici zaten ^^

Baskı: Asteriks ve Normanlar