G
gunay1

15.06.2026

10/10

Kitabın, kütüphanenin, okumanın, okuma alışkanlığının, eğitim-kütüphane ilişkisinin ve benzer konuların önemine işaret etmeye çalışan bir kitap. Ülkemizin en büyük sorunu; "okumamak". Malesef kitabın yerine tercih edilenleri görünce ülkemin bugünkü haline şaşırmıyorum. Keşke bu problemi çözebilsek. Herkes bu çözümden sonra çok değişeceğine eminim.

Baskı: Türk'ün Okuma İle İmtihanı "Kitapsızlar"