H
Hayata devam

27.11.2012

9/10

Dostluklar,ilişkiler üzerine hafif esprili anlatımlı,kimi zaman trajik çoğu zaman betimlemelerin tavan yaptığı oldukça keyifli bir kitaptı :) Sadece bayan karakterin düşüncelerinden anlatılmasını yetersiz buldum...

Baskı: Gelinler ve Nedimeler