fyodor mihailoviç dostoyevski
19.11.2014
bence çevirisi çok kötü. '...ev onun gözünde bir öcü olmuştu.' cümlesiyle karşılaştım. Dostoyevski'nin öcü yazacak kadar düşük seviyede bir yazar olduğunu kesinlikle düşünmüyorum.
Baskı: Mutluluğun Kıyısında