G
gunay1

14.03.2021

5/10

Kitabın ismine bakarak bu kitabı okursam klasikleri niçin okumam gerektiğini ve bana neler kazandıracağını bilme arzusuyla okudum. Lakin; bu konuda tek bir satır bile bulamadım. Meğerse yazarın bu kitaplar hakkında kendi görüşlerini ortaya attığı denemeymiş. Olsun dedik ve okuduk ama bana pek bir şey anlatmadı.

Baskı: Klasikleri Niçin Okumalı?