
Klasikleri Niçin Okumalı?
ıtalo calvino
5/10
Kitabın ismine bakarak bu kitabı okursam klasikleri niçin okumam gerektiğini ve bana neler kazandıracağını bilme arzusuyla okudum. Lakin; bu konuda tek bir satır bile bulamadım. Meğerse yazarın bu kitaplar hakkında kendi görüşlerini ortaya attığı denemeymiş. Olsun dedik ve okuduk ama bana pek bir şey anlatmadı.
Baskı: Klasikleri Niçin Okumalı?