H
hAnAJks

26.09.2014

10/10

Oncelikle bir hikaye dusunun. O hikayeyi okumaya basladiginizi ve nerden baksaniz 50 sayfa sonra hikayenin sayfadan kaldirildigini dusunun. Hikayede kaldiginiz yerinde cok fena olsugunu ve karakterleri cok sevsiginizi dusunun ! Hah bu hikaye iste o kitap !!! 1 seneden fazladir cikain diye yalvarip hikayenin devamini olurda biyerde.bulurum umuduyla karistirmadigim girmedigim google S.S.Atici adi altina sayfa kalmamistir Ama sonunda aldim ve sindireeee sindireeee okudum ! Sayin Yazarim Selvimiz selvim ellerine yuregine saglik deryal ve burcuyla birlikte benide ağlattın Ama sonuc itibariyle harika bir kitapti . Şimdi napiyoruz arkadaslar !En.kisa aurede hepimizde bir adet kimliksiz'lesip Deryal ile Tanisiyoruz :)

Baskı: Kimliksiz - (Kayıp Şehir, #1)