10/10

Bu benim okumaya başladığım ilk manga. Pek yorum yapamayacağım malum seri bir manga şimdilik sadece olaylar iyice kızıştı diyebilirim. Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim.

Baskı: Death Note - Ölüm Defteri, #2