Kötü Çocuk
Kötü Çocuk

büşra küçük

S
silvertongue

25.08.2016

1/10

Dünyadaki en saçma kitaplardan biri. Bu kitaba verilen paraya, harcanan zamana, kesilen ağaca yazık. Kadınlara hakaret resmen kitap. Bu kitabı -ki kitap denmez buna aslında- genç bir kız yazdı diye, bu yaşta ne başarı, ne güzel yazmış demiyorlar mı bir de yazık gerçekten. Bir genç kızın böyle bir kitabı, böyle bir esas kız karakterini nasıl yazdığını anlayamıyorum. Kızın dayak yemesini, cinsel istismara uğramasını, aşağılanmasını, rezil edilmesini öyle bir anlatmış ki sanki çok normal bir şey ve eğer "kötü bir çocuk" seversen katlanman lazımmış. Esas kıza saf,masum denmiş ama doğru kelimeler şunlar : "gerizekalı, kendine saygıyı bırak hemcinslerine bile saygısı olmayan bir çocuk ! Evet kitaptaki kız reşit bile değil resmen çocuk istismarı kitapta çok romantik ve normalmiş gibi anlatılıyor ve bunu okuyan gençler ,kız veya erkek, demek ki bunlar romantiklik deyip özeniyorlar.

Baskı: Kötü Çocuk