nikola tesla
27.04.2017
Okuyunca bilim adamı olmak acaba Allah vergisi bir şey mi ( yetenek mi) yoksa tesadüf mü? diye düşündürüyor. Peki çalışmak ve çokça düşünmek çabası nereye kon malı? Okuyunca anlarsınız :)
Baskı: Buluşlarım Bir Dahinin Özyaşamöyküsü