S
sedeff

31.08.2016

7/10

Yazarın oldukça akıcı bir dili ve güzel cümleleri var..özellikle kendini veya hayatı sorguladığı bölümlerde..karakterleri de güçlü vurgulu..sonu da bence güzeldi (kahramanın hep istediği mutluluğa yakın ölüm); ancak bir eksik var kitapta bulamadığım..bir şeyler yavan kalıyor yüzeysel kalıyor..oysaki daha derin olabilirdi.

Baskı: Şanzelize Düğün Salonu