
Balık İzlerinin Sesi
buket uzuner
B
birbenbirsen
27.03.2018
10/10
MUTHIS...Tek kelime ile harika bir kitap daha Buket Uzuner"den...Cok etkilendigimi soylemeliyim..Bu kitabi anlatmak inanin ki cok mumkun degil, nedeni ise sadece bana yasattigi o buyuyu bozmasini istemedigim icin. Buket Uzuner"in her kitabinda boyle hissediyorum ben..Balik izlerinin sesi de olurmuymus demeyin, oluyor iste...Altini cizdigim cumlelerden sadece bir tanesi: "Yasamak guzel, ama var olmak zor. O halde boylesi bir isin mutlaka bir nedeni olmali. Yoksa deger mi onca sikinti, aci ve huzne???"
Baskı: Balık İzlerinin Sesi