N
nrchn

23.01.2017

8/10

Konu güzel devamıni kesinlikle okimak istiyorum .... ama sanki çevirirken eski türkçe kelimler kullanmak beni biraz yordu ,acip baktim ne demek istemiş diye .tabii kültür acisindan iyi birşey 😄

Baskı: Meleklerin Kanı (Lonca Avcısı, #1)