S
Sumimasen

04.08.2014

8/10

Sookie'yi özlemişim yahu. Kitapların çevrilmesini beklemek aslında güzel bir merak katsa da hakikaten en son neler olduğunu hatırlamakta zorluk çekiyorum ama eksik olmasın Charlaine hep ucundan kıyısından çıtlatıyor. :D Gayet güzeldi ama Bill'den daha çok bahsedilen kitapları özledim, sanırım o dönem çoktan bitti.

Baskı: Patron Ölüsü (Sookie Stackhouse, #11)