B
birbenbirsen

30.03.2018

6/10

Uzun bir dostlugu anlatan guzel bir kitap...Bir cok kismi klise gibi gelsede ozellikle son sayfalarda cok etkilendigimi soylemeliyim...Basit bir anlatim, bildik duygular, kadinlara ozgu iliskiler ve diyaloglar....Yazin okunacak bir kitap...

Baskı: Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)