
Şeytan Yemini
jean christophe grangé
E
evhamlı kurabiye
29.11.2014
7/10
İlk kez okurken sıkıldığım tek Grange kitabıdır herhalde.Yani gereksiz yere çok uzundu kitap diye düşünüyorum;ama yine de en kötü Grange kitabı böyle olsun:)
Baskı: Şeytan Yemini