
Yabani Aşık (Legend of the Four Soldiers, #4)
elizabeth hoyt
D
Dilara Korkmaz
07.06.2013
10/10
reggie amcayı çok sevdim :D ve reynaud ahh reynaud ilk kitapta öldüğüne bayağı bir üzülmüştüm ama yaşaması beni çok mutlu etti diyeyim ne diyeyim başka :D kesinlikle okunduğunda pişman olunmayan bir kitap
Baskı: Yabani Aşık (Legend of the Four Soldiers, #4)