D
Dilara Korkmaz

07.06.2013

10/10

reggie amcayı çok sevdim :D ve reynaud ahh reynaud ilk kitapta öldüğüne bayağı bir üzülmüştüm ama yaşaması beni çok mutlu etti diyeyim ne diyeyim başka :D kesinlikle okunduğunda pişman olunmayan bir kitap

Baskı: Yabani Aşık (Legend of the Four Soldiers, #4)