Yıkıma Giden Adam
Yıkıma Giden Adam

alfred bester

I
ilkeryus

29.11.2017

10/10

Olay örgüsü çok güzel, her noktayı bir yere bağlıyor, havada kalan birşey yok. Anlatımı akıcı, ama pek edebi olduğu söylenemez. Zaman zaman Boris Vian'ın Günlerin Köpüğü kitabını okur gibi hissettirdi (absürdlük değil demek istediğim, anlatım biçimidir.) Yazarın kahramanlarına pek merhametlice yaklaştığını da düşündüm.

Baskı: Yıkıma Giden Adam