N
nrchn

15.12.2015

5/10

çok merakla aldığım kitap ancak bu kadar hayal kırıklığı yaratır. tüyap'ı bekledim almak için aldıktan birkaç hafta sevinçten okuyamadım .iyi bir anda okuyayım diye ;) ama hiç de beklentimi karşılamadı. Q ile tanışana dek kitap aslında heyecanlıydı ama ne olduysa o lanet Q saçma sapan karanlık kişiliğiyle girdi hikayeye ve orda kitap bitti benim için. Tess desen ayrı alemlerde zaten.yok farklı şeyler arıyormuş falan filan.gerçekten de KARMA seni çarptı valla :D insan kendisine tecavüz edilmesini arzular mi ister mi ya nasıl bir insan bu ? tamam bu tarz kitaplar seçim meselesi okuyup okumamak ama okumuşken bu kadar da abartı şeyler garip geliyor . Hele kitabın sonunda ki Q ağzından anlatım yerin dibine soktu bence .keşke yazmasaydı .onun yerine ikinci kitap için bi ipucu tarzında bişey yazaydı süper olurdu :)

Baskı: Tess'in Gözyaşları (Monsters in the Dark, #1)