
Öyle Bir Bedel Ki
gonca çiftçioğulları
M
Mervekoroglu
17.11.2014
8/10
Akıcı anlatımı ile Gonca hoca yine güzel işler başarmış sevdim kitabı ama öncesinde polisiye niyetiyle almasaydım daha bir çok severdim çünkü önceki kitaptan dolayı polisiye yazar demiştik:))Neyse bir dahakine artık:))Ama kitabı bitirirken hele o sonu yok mu??o nasıl sondur yahu.Hiç beğenmedim farklı ve şaşırtıcı olmuş beklemediğim birşeydi kesinlikle ama ben sevmedim sonunu.Yine de keyifle okuyunuz:))
Baskı: Öyle Bir Bedel Ki