iskender pala
30.12.2015
Tarihe ışık tutmakla kalmamış, bir bir öğretmiş.. "benim tarihin çok kötü" diyen öğrencilere şiddetli tavsiyemdir. Keşke devamı olan bir romanı olsa... Keşke tarih, bunca lezzet harmonisinde sunulsa.
Baskı: Şah ve Sultan