T
thebookthief

09.02.2016

10/10

İlk kitabına göre daha kısa ama daha fazla hikaye var.Hikayelerin bir çoğunda hüzünlendim ve kızdım. Kendi kendinize nasıl olabilir diye düşünüyorsunuz.Yazarın anlatımı sade ve akıcı olduğu için birdenbire kendinizi hikayenin içinde buluyorsunuz.

Baskı: Suç II : Bir Ceza Avukatından Gerçek Hikayeler