L
Lulu Marley

31.03.2015

9/10

ben bu kitabı sevdim,duyguları aktarabilmiş..hissedebiliyorsunuz ve hakikaten o deryal zıbıdısına kızıyorsunuz:) özentilik yok sevdim okuyun keyifli bir kitaptı...

Baskı: Kimliksiz - (Kayıp Şehir, #1)