
İntikam Ateşi (Ateş, #3)
karen marie moning
10/10
SPOİLER İÇERİR Bu seriye hasta oldum!O kadar güzel kurgulanmış ki okurken hayran kaldım yazarımıza . O nasıl bir hayal gücüdür hele kitabın sonları uff tadından yenmedi ama son kısım beni gerçekten üzdü şimdi Mac pri-ya mı oldu?Cevabı için öbür kitaba uçuyorum şimdi Bu seriye başlamayanlar başlasın kesinlikle!
Baskı: İntikam Ateşi (Ateş, #3)