
Yemin
fatih murat arsal
7/10
Çok güzel bir kitaptı... Karahan... Unutamayacağım kitap karakterlerinden biri oldu kesinlikle. Sen ne müthiş bir şeysin ya! ^^ Beğenmediğim iki şey vardı sadece: sürekli 'seksi' kelimesinin kullanılması ve ilk kitaptaki cümlelerin burada da tekrarlanması. Bunlar dışında bir şey yoktu. Okumayı düşünen varsa okumalı. :))
Baskı: Zoraki Koca Şahane Gelin 2