I
ilkayozgur

25.06.2015

10/10

Yorumun tamamı için bloğumu ziyaret etmeyi unutmayın : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/06/ruzgarn-ad-kitap-yorumu.html Bu harika kitap bitti ve ben şu an sanırım hala kendime gelemedim. Tereddütsüz söylüyorum hayatımda okuduğum en iyi kitaptı ki sözüme güvenin. Bir kitabı beğenebilirim. Hatta çok beğenebilirim ama tereddütsüz , bir andahayatımda okuduğum en iyi kitaptı demem. Ama bu kitapta dedim. Dedim çünkü aldığı bütün övgüleri fazlasıyla hak ediyor. Kalınlığından falan da sakın korkmayın. Benim de başlarda ebatından dolayı çekincelerim olmuştu ama kitabı okumaya başlayınca bunun ne kadar yersiz olduğunu anladım. Ben bazı kişisel sebeplerimden ötürü Haziran ayı içine yayarak okudum kitabı ama rahatlıkla 3-4 güne bitirilebilecek bir kitap.

Baskı: Rüzgarın Adı (Kralkatili Güncesi: 1. Gün)