J
Joseph

30.04.2015

10/10

Bence bitebilecek en güzel şekilde bitti ve açık ara farkla seride en sevdiğim kitap oldu. Hala bu konunun, bu dünyanın hatta bu karakterlerin harcandığı görüşündeyim. Bu kurguyla çok bambaşka şeyler yapılabilirdi. :D Her neyse, sağlık olsun. Yine de güzeldi. :D

Baskı: Sonsuza Dek (The Selection, #3)