ali yıldırım
16.07.2015
Osmanlı'nın ne kadar hoşgörüsüz olduğunu, önemli tarihçilerin yazdıklarını kaynak göstererek anlatan çok değerli bir kitap. Vicdanınız varsa, okuduklarınız sizi çok üzecek...
Baskı: Osmanlı Engizisyonu