K
Kayla_Oz

17.06.2012

9/10

Bu kitabı anlatacak kelime bulamıyorum. Her bölümde kafayı yedim ve bu nasıl bir kurgudur diye düşündüm. Gerim gerim gerildim. Polisiye severlerin mutlaka okuması gerektiğini düşünüyorum. Bu arada kitap seriymiş ve ana karakterler değişmiyormuş.

Baskı: Buz Prenses (Patrik Hedström, #1)