fatma karabıyık barbarosoğlu
30.10.2013
yazarın bazı düşüncelerine hiç mi hiç katılmazken bazı satırların altını bastıra bastıra çizdim. genel olarak sevmedim ama severek okumamamın sebebi kitabın okuduğum ilk araştırma-inceleme kitabı olması da olabilir.
Baskı: İmaj Ve Takva