patrick rothfuss
16.02.2015
Çok güzel bir kitaptı. Yüzüklerin Efendisi ve Harry Potter serisi arasında gibi geldi bana. Kendine has bir hikayesi ve güzelliği var. Fantastik kitap seven herkese tavsiye ederim.
Baskı: Rüzgarın Adı (Kralkatili Güncesi: 1. Gün)