C
cinardan

16.02.2015

10/10

Çok güzel bir kitaptı. Yüzüklerin Efendisi ve Harry Potter serisi arasında gibi geldi bana. Kendine has bir hikayesi ve güzelliği var. Fantastik kitap seven herkese tavsiye ederim.

Baskı: Rüzgarın Adı (Kralkatili Güncesi: 1. Gün)