T
TheVoice

30.03.2014

7/10

Her bir hikayesini günlere böldüğümden midir bilmem , okurken çok zevk aldığım bir kitaptı. Başlarken rüzgarın yaprak ile ilişkilendirilmesi beni kitaba çeken tek etken olmuştu, sonrasında ise pek bir şey veren bir yapısı mevcut değildi. Ben uzun sürede , kendimi sıkmadan beğenerek okudum ; boş vakitlerde okunulabilecek bir kitap.

Baskı: Aşk Köpekliktir