Kayıp Sabah
Kayıp Sabah

gabriela adameşteanu

A
aden isyan

17.04.2014

1/10

Çevirisi ne kadar güzel olsa da, kitabın yazım tekniği okuyucuyu perişan ediyor. Hayatımda okuduğum en kötü anlatım tekniği ile yazılmış yüz romanın içinde. Neden böyle düşündüğümün sebebini şuradaki yazımda açıkladım: http://adenisyan.wordpress.com/2014/04/14/2013-en-ler-kisim-1/

Baskı: Kayıp Sabah