rita hunter
17.01.2014
sıkıldım okurken. karakterlerin iç değerlendirmelerini gereksiz yere uzattığını düşünüyorum. daha kısa yazılsa da olurmuş hatta çok daha iyi olurmuş.
Baskı: Aşkın Ateşi (Ateş Serisi-1)