B
busesun

17.01.2014

6/10

sıkıldım okurken. karakterlerin iç değerlendirmelerini gereksiz yere uzattığını düşünüyorum. daha kısa yazılsa da olurmuş hatta çok daha iyi olurmuş.

Baskı: Aşkın Ateşi (Ateş Serisi-1)