G
GÜLÇİN

07.12.2013

10/10

3 kitabı 1 haftada bitirdim yazarın dili harika tabii çevirmenin de hakkını yememek lazım.daha sonrasında aynı tarzda bir çok kitap okudum ama hiç birinini bu kadar yaşayarak okumadım okumayanlar mutlaka okumalı.

Baskı: Safiye Sultan (Ya İpek Urgan Ya Gümüş Hançer, #2)