T
TheVoice

20.11.2013

8/10

Roland'ın hayatını anlatan bu kitapta neler yaşadığını birbir anlatıyor ve etkilenmemek , üzülmemek mümkün olmuyor. Stephen King duygusallığıda katıyor kitabın sonuna ve Ah Susan diyesimiz geliyor :)

Baskı: Kara Kule IV: Büyücü ve Cam Küre