T
TheVoice

20.11.2013

10/10

Böyle bir son ancak Stephen King'e yakışır :) Hiç tahmin edilemeyecek bir şekilde bitiyor gerçekten. Tüyleri diken diken yaptığı gibi Stephen King'in hayal dünyasına insanın tapası geliyor. O son bölümde Roland'a üzülmemek elde değil. Buradan yanlış sonuçlar çıkarmayın çünkü umduğunuz gibi değil bu son. Ve o kulenin son katı hiç olmasaymış diyor insan.

Baskı: Kara Kule VII: Kule