iclal aydın
30.08.2013
Bir solukta okuyup bitirdiğim kitaplardan biri oldu.Kalemine,yüreğine sağlık İclal Aydın..Çok naif,iç burkan bir romandı,okumayanlara kesinlikle tavsiye ediyorum..
Baskı: Bir Cihan Kafes