
Yatak
david whitehouse
9/10
"Babam bir keresinde bana, " Birini sevmek onun ölmesini izlemektir." demişti." Bu kitaba söylenecek aslında hem çok az şey hem çok şey var. O kadar güzel ki... Sevgiyi buram buram hissettirmiş yazar. Son sayfalarda dolu gözlerimle okudum... Kesinlikle harika ve kesinlikle tavsiye ediyorum.
Baskı: Yatak