murat gülsoy
05.02.2014
Öykü sevmememe rağmen iki günde okuduğum kitap. Özellikle son sayfaları hoşuma gitti. Sözlük ve yaşamsal geometri kısmı. Onun dışında öyküler beni çok etkiledi diyemem
Baskı: Tanrı Beni Görüyor Mu?