M
megoer

05.02.2014

7/10

Öykü sevmememe rağmen iki günde okuduğum kitap. Özellikle son sayfaları hoşuma gitti. Sözlük ve yaşamsal geometri kısmı. Onun dışında öyküler beni çok etkiledi diyemem

Baskı: Tanrı Beni Görüyor Mu?