karen marie moning
29.03.2013
Farklı bir tarihi aşk romanıydı, zamanda yolculuk güzel işlenmişti. Kitap boyunca aklım baş kahraman yerine hep ADAM'daydı. Seri devamında dilerim Adam ve Griim'in de kitapları olur. Merakla bekleyeceğim.
Baskı: Sisli Dağların Ötesinde (Highlander, #1)