T
TheVoice

09.12.2013

8/10

Finali pek iç açıcı olmasa da , o dünyayı özleyeceğim. Hepsine bayağı bir alışmıştım. Zaten kitabı da bırakınca bir eksiklik yaşadığımı farketmeye başladım. Eh sanırım bu kadar salaş yorumlar yeterli ; Hoşçakalın Belgariad ve Malloryon ahalisi :)

Baskı: Kell Kâhinesi (Malloryon #5)