... Sonuçta, yararlı bir hipotez şekillendi: Günümüz iletişim kanallarının (gerek özel, gerekse kamusal, politik, akademik, sanatsal, vb. nitelikli kanalların) promosyonculuk tutkusu, postmodern dönemi karakterize ettiği düşünülen özelliklerin (metinlerarasılık, göndergeselliğin yok olması, gerçeğin imajda özümsenerek erimesi) pek çoğunu açıklayabilecekti. Eğer postmodern dönem (Frederic Jamesonın sözleriyle) yeni bir kültürel hâkimiyet kurmuşsa, sermayenin kültürel mantığının bu yönü, bu gelişmenin nedenini de açıklamaya yardımcı olabilir mi? Postmodernizm gerçekte, sonunda kültürel iktidarı ele geçiren metanın retoriğinin içerdiği (anti-) estetikten mi ibarettir? Andrew Wernick
... Sonuçta, yararlı bir hipotez şekillendi: Günümüz iletişim kanallarının (gerek özel, gerekse kamusal, politik, akademik, sanatsal, vb. nitelikli kanalların) promosyonculuk tutkusu, postmodern dönemi karakterize ettiği düşünülen özelliklerin (metinlerarasılık, göndergeselliğin yok olması, gerçeğin imajda özümsenerek erimesi) pek çoğunu açıklayabilecekti. Eğer postmodern dönem (Frederic Jamesonın sözleriyle) yeni bir kültürel hâkimiyet kurmuşsa, sermayenin kültürel mantığının bu yönü, bu gelişmenin nedenini de açıklamaya yardımcı olabilir mi? Postmodernizm gerçekte, sonunda kültürel iktidarı ele geçiren metanın retoriğinin içerdiği (anti-) estetikten mi ibarettir? Andrew Wernick