Beni İki Kadın Çok Sevdi /Mustafa Kemalin Yaşamında İz Bırakan
Açıklama
Mustafa Kemal, Fikriye Hanım ve Latife Hanımı kastederek söylediği, Beni iki kadın çok sevdi sözleriyle, onların kendi hayatı için taşıdıkları büyük önemi ve değeri anlatmaya çalışmıştır. Bu derin sevgi her iki kadın için de, sonu büyük acı ile biten bir sevda oldu. Fikriye Hanım, hayatının baharında acı bir ölümle Gazi Paşasmdan ayrıldı. Latife Hanım da, boşandıktan sonra Mukaddes Paşasının ölümünü görerek, hayatının sonuna kadar acı bir yalnızlık ve suskunluk içinde yaşadı. Ankaradan yel gibi geçen bu iki kadın, Mustafa Kemalin hayatında olduğu kadar, Çankaya Köşkünde, Milli Mücadelede, zafer günlerinde ve Türk devriminin ilk yıllarında, bugün de yarın da unutulmayacak değerde izler bıraktılar.
Puan dağılımı
Puanlar bu eserin tüm baskılarına aittir. Tüm yorumları gör →
Benzer Kitaplar

Dinozor Kitabı
Kabil
Atatürk bir milletin yeniden doğuşu
Büyük orta doğu projesi
Eski yakın doğuSümerden kutsal kitaba
99 soruda osmanlı
İmparatorluktan Cumhuriyete Türkiyede etnik çatışma
Arap ülkelerinin yakın tarihi
Abi kabadayılar mafya ve derin devlet
Yaşlılık ve dostluk
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
