Baskı
Dert Bende Ne Gezer Bende Beyim
Bu, Dert Bende Ne Gezer Bende Beyim eserinin bir baskısıdır.Tüm baskıları gör
Açıklama
Ben,derdi severim beyim! Derdim büyüdükçe dermanım büyür.Dillerim çözülür,fermanım büyür.Böyle derdi seyran etmesem olmaz. Hamd ü sena etmeyip sussam olmaz.Onun kendine has bir tadı vardır.Bir zamanlar gelir,dert demeye utanır da dil,lütuf der,nimet der,ikram der. Ona dert demeye kıyamaz.Adını dert koymaya utanır.
Puan dağılımı
Henüz puan verilmemiş.
Puanlar bu eserin tüm baskılarına aittir. Tüm yorumları gör →
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
