Baskı

Söyleşim / Erdemir`li Bir Mühendisin Not Defteri

ISBN-109757891886

Açıklama

1994 yılında ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemi kursuna katılmıştım.Bu Kalite Standardı öncelikle şunu emrediyordu;Yaptığını yaz, yazdığını yap.O günden sonra yaptıklarını yazmaya karar verdim.İş yerinde de yaptıklarımızı yazmaya, yazdıklarımızı yapmaya başladık. Zaman içinde kalitemizin arttığını net ve açık bir şekilde gördük.Bu yöntemle, yaptığımız işle ilgili olanlar kayıtlara geçiyordu.Peki, bu işleri yaparken yaşananlar ve kaliteyi yaratan bu ekibin perde arkasındaki davranışları, bunlar ne olacaktı?Üstelik bunların birçoğu da sahnedeydi!Yani iletişimi, kaynaşmayı, verimliliği artırdığına inandığım bu davranışlar, heba mı olacaktı?Ayrıca hep meşhurların mı anıları yazılacaktı? Gerçi onlardan da kçı yazıyor ki!Doğrusu bu durumu içime sindiremedim.Neticede Standardın emrettiğini yerine getirdim.

Puan dağılımı

Henüz puan verilmemiş.

Puanlar bu eserin tüm baskılarına aittir. Tüm yorumları gör →

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...