Şiddetin Tohumu
Kuzey’in dondurucu soğuğundaki cephelerde sadece kanlı KANUNLARIN sözü geçiyor... Meşhur barbar Logen Dokuzparmak, şansının sonuna geldi. Büyük bir düşmanlığın kıskacında, artık ölü bir barbar olmak üzere. Ardında kötü şarkılar ve ölü arkadaşlar dışında hiçbir şey bırakmadan... Bencilliğin kusursuz örneği Jezal dan Luthar’ın aklında, eskrim müsabakasında bir zafer kazanmaktan daha tehlikeli bir şey yok. Ama savaş içten içe kaynıyor. Sakat işkenceci Engizitör Glokta için, Jezal’ın, evine bir tabutta dönmesinden daha sevindirici bir şey olamaz. Gerçi o herkesten nefret ediyor. İttifak’ın kalbinden sökülüp alınmış bir ihanet itirafı, dostluğa hiç açık kapı bırakmıyor. Son ölülerin ardından sürdüğü izler, Glokta’yı doğruca hükümetin kokuşmuş kalbine götürüyor. Tabii o izleri sürebilecek kadar yaşayabilirse...
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(2)
Adamım Glokta :D http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2015/03/joe-abercrombie-siddetin-tohumu-kadim.html
Kan, nefret, korku, işkence, büyü, siyasi hesaplaşmalar... Glokto, korkak ve bencil Jezal, Dokuzparmak Logen, Bayaz ve nice sıradışı anti kahramanlar... Hesaplaşma zamanı geldiğinde her şey çok daha kanlı olacak sanırım. Üç serilik bir kitap. Bu yazarı ilk kez okudum ve neden Türkiye'de bu denli geç fark edildiğini anlayamadım. Tabelalara yazılacak sözler, felsefi düşüncelerin yanında psikolojik çözümlemeler fantastik bir kitapta olabiliyormuş demek ki! Diyaloglar bir harika, özellikle Glokto'ya ait iç sesler inanılmaz yaratıcı. Kitabı çok beğendim. Tek bir çekincem var; o da Artemis Yayınlarının yayın politikası. Umarım diğer iki kitap bu yayın politikasına kurban gitmez.











