İyi ki Diyabetliyim: Sağlıklı Yaşıyorum
Dünyada her 21 saniyede bir birine diyabet teşhisi konduğunu ya da diyabetli olanların % 50sinin diyabetli olduklarının farkında olmadıklarını biliyor musunuz?.. Diyabetlisiniz ya da ailenizde diyabetli var. Diyabet hakkında bilmek istediğiniz her şeyi bulabileceğiniz bir başucu kitabı İyi ki Diyabetliyim: Sağlıklı Yaşıyorum. Yazarımız Şebnem Güneyman, diyabetle sağlıklı yaşamayı, yüksek tansiyon ve kolestrolü yüksek olan kişilerin de diyabete aday olabileceklerini, diyabetli çocuğun arkadaşına rahatlıkla yatıya gidebileceğini, spor yapabileceğini hatta yapması gerektiğini, çikolatasız yaşayamayanların mutlaka tahlil yaptırmaları gerektiğini, kulak kaşıntısının da diyabetin habercisi olduğunu yalın bir dille anlatmış.
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar
Henüz yorum yok.

